REVIEWBELEID GEZONDER LEVEN

Dit is het reviewbeleid van BV Gezonder Leven, besloten vennootschap opgericht naar Belgisch recht, met zetel te Hogekouterstraat 25, 9030 Mariakerke (Gent), en ingeschreven in de Kruispuntbank van Ondernemingen onder het nummer 1006.441.019 (hierna “Gezonder Leven”).

Hierbij wenst Gezonder Leven haar klanten te informeren inzake de reviews die worden opgenomen op haar Website en al haar social media.

1. Verzamelen reviews

Iedereen die een (Online) Dienst of een Product aankoopt bij Gezonder Leven krijgt de kans om een review achter te laten via een klanttevredenheidsformulier. 

Gezonder Leven biedt vandaag geen commerciële voordelen of beloningen voor klanten die een review achterlaten. Indien dit toch het geval zal zijn, zal dit uitdrukkelijk worden aangegeven. 

Gezonder Leven selecteert reviews op basis van hun relevantie. 

2. Vereisten reviews

Gezonder Leven stuurt enkel klanttevredenheidsformulieren naar klanten die daadwerkelijk de (Online) Dienst hebben afgenomen of een Product hebben aangekocht. 

Derden kunnen niet vrij reviews achterlaten op de Website van Gezonder Leven. Reviews die worden achtergelaten op andere social media-kanalen van Gezonder Leven worden door het team van Gezonder Leven nagekeken om na te gaan of deze door klanten van Gezonder Leven werden geschreven. Gezonder Leven kan echter, ondanks zorgvuldig nazicht, niet garanderen dat er geen valse reviews worden nagelaten. 

Gezonder Leven behoudt zich het recht voor om reviews die vals, beledigend, haatdragend, racistisch of niet-relevant zijn niet te publiceren. Zij zal evenwel geenszins eigenhandig reviews corrigeren of censureren.

Reviews die inhoudelijk niet relevant zijn of een vraag of klacht bevatten worden niet gepubliceerd maar zullen door het team van Gezonder Leven worden opgevolgd. 

3. Rangschikking reviews

Reviews worden in willekeurige volgorde gerangschikt.

4 april 2024